S radom je započela Služba prometnog redarstva Grada Zadra. Broj telefona putem kojeg građani mogu kontaktirati prometne redare i prijaviti uočene nepravilnosti u prometu je 627 – 701 i br. mob. 099 607 3480 svakim radnim danom uključujući i subotu od 7 do 14 sati i od 14 do 21 sat. Služba prometnog redarstva dežurna je i nedjeljom.
01. lipnja 2015.
Radno vrijeme gradske uprave je klizno u vremenu od 7 do 16 sati. Svi gradski upravni odjeli i službe radit će u navedenom razdoblju svakodnevno uz dnevni odmor od 11:30 do 12:00 sati.
22. listopada 2009.
Od 1. listopada 2009. Grad Zadar posluje pod novim matičnim brojem: 2546558; OIB: 09933651854
Temeljem članka 11. Zakona o pravu na pristup informacijama („Narodne novine“, br. 25/13, 85/15 i 69/22) i članka 36. Statuta Grada Zadra („Glasnik Grada Zadra“, broj: 9/09, 28/10, 3/13, 9/14 i 2/15 – pročišćeni tekst, 3/18 i 7/18 – pročišćeni tekst, 15/19, 2/20, 3/21), Gradonačelnik Grada Zadra, dana 6. veljače 2023. godine, donio je Zaključak kojim se utvrđuje Nacrt Odluke o lokacijama i uvjetima za održavanje javnih skupova i manifestacija na području Grada Zadra, prema tekstu u privitku.
U cilju upoznavanja javnosti s nacrtom Odluke o lokacijama i uvjetima za održavanje javnih skupova i manifestacija na području Grada Zadra, pribavljanja mišljenja, primjedbi i prijedloga javnosti, te u konačnici donošenja što kvalitetnijeg dokumenta, nacrt prijedloga odluke javno se objavljuje na internetskim stranicama Grada Zadra, radi savjetovanja sa zainteresiranom javnošću.
Rok za dostavu primjedbi i prijedloga na Nacrt odluke je 30 dana od dana objave, odnosno do 17. ožujka 2023. godine.
Mišljenja, primjedbe, prijedlozi mogu se dostaviti putem Obrasca sudjelovanja javnosti ili direktno na adresu e-pošte:
Svi prijedlozi i komentari bit će uzeti u obzir i razmotreni te po završetku Savjetovanja objaviti Izvješće o provedenom savjetovanju, a konačna verzija Nacrta Odluke proslijediti će se Gradskom vijeću na razmatranje i usvajanje.