S radom je započela Služba prometnog redarstva Grada Zadra. Broj telefona putem kojeg građani mogu kontaktirati prometne redare i prijaviti uočene nepravilnosti u prometu je 627 – 701 i br. mob. 099 607 3480 svakim radnim danom uključujući i subotu od 7 do 14 sati i od 14 do 21 sat. Služba prometnog redarstva dežurna je i nedjeljom.
01. lipnja 2015.
Radno vrijeme gradske uprave je klizno u vremenu od 7 do 16 sati. Svi gradski upravni odjeli i službe radit će u navedenom razdoblju svakodnevno uz dnevni odmor od 11:30 do 12:00 sati.
22. listopada 2009.
Od 1. listopada 2009. Grad Zadar posluje pod novim matičnim brojem: 2546558; OIB: 09933651854
Nedostatak stručnih znanja i podrške često su uzrok dodatnog opterećenja i stresa u svakodnevnom radu.
Stručnjaci koji svakodnevno rade s djecom i mladima s teškoćama u razvoju suočavaju se s brojnim izazovima i situacijama s kojima se moraju znati i moći uspješno nositi. Nedostatak stručnih znanja i podrške često su uzrok dodatnog opterećenja i stresa u radu. Upravo zato je jačanje stručnih znanja i kompetencija stručnjaka koji rade s djecom i mladima s teškoćama u razvoju neophodno jer educiran i zadovoljan djelatnik ključ je kvalitetnog procesa rada i odgoja te razvoja djece s teškoćama u razvoju.
U okviru projekta INCUSIVE PLAY, koji provodi Grad Zadar u suradnji s projektnim partnerima DV Latica iz Zadra, Gradom Mostar i Centar za djecu i omladinu sa posebnim potrebama „Los Rosales“ iz Mostara, iz toga razloga provedene su tri vrste edukacija stručnjaka koji rade s djecom i mladima s teškoćama u razvoju u Centru “Los Rosales” Mostar, na kojima su stekli vrijedne dodatne kompetencije, znanja i vještine za rad.
U periodu od rujna 2021. do listopada 2022. godine educirano je više od 10 stručnjaka i predstavnika Centra “Los Rosales”, koji su uspješno završili edukaciju ADOS 2, edukaciju Marte Meo za praktičare te edukaciju „Terapija igrom“.
ADOS 2 opservacijski je protokol koji mjeri ponašanja važna za dijagnostiku poremećaja iz spektra autizma namijenjena psiholozima, logopedima, pedijatrima, psihijatrima, doktorima obiteljske medicine i edukacijskim rehabilitatorima. Petodnevna edukacija obavezna je za korištenje ovog psihodijagnostičkog instrumenta, a uz teorijska znanja omogućava i trening i stjecanje praktičnih znanja iz primjene ovog instrumenta.
Centar “Los Rosales” je po ovom projektu nabavio test I priručnik za dijagnostiku poremećaja djece iz autističnog spektra.
Marte Meo za praktičare komunikacijski program prihvaćen je kao djelotvorna metoda za prirodno poticanje komunikacije osoba koje imaju izrazite teškoće u ostvarivanju kvalitetnih interakcija s drugima. Djeca sa teškoćama u razvoju često se podvrgavaju dijagnostičkim postupcima koji su stigmatizirajući i bivaju izloženi terapijskim procesima u kojima nisu ravnopravni partneri u ljudskoj interakciji. Naučna istraživanja su pokazala da je za napredovanje djece neophodna kvalitetna komunikacija i da je ona temelj svake kvalitetne socijalne integracije.
U periodu od travnja 2022. do srpnja 2022. godine u okviru projekta „Inclusive play“ tri zaposlenika Centra „Los Rosales“ su prisustvovali obuci za Marte Meo praktičare, koja se održavala u Banja Luci u organizaciji Socijalno edukativnog centra (SEC).
Terapija igrom efikasna je, razvojno primjerena i znanstveno dokazana terapijska metoda u radu s djecom i obiteljima, kojom se omogućava potpuno rješavanje ili ublažavanje emocionalnih, ponašajnih ili razvojnih problema. Igra je jezik kojim djeca mogu izraziti sebe bez da upotrijebe riječi i ključni je segment zdravog dječjeg razvoja I odrastanja. Kroz igru djeca razvijaju mozak, razvijaju vještine izvršnih funkcija i igra im služi kao zaštitna barijera od negativnih utjecaja raznih stresora. Možemo je definirati kao dječji prirodni svijet koji im dopušta da uče o sebi, drugim i svijetu oko njih.
Kroz ovu edukaciju 3 zaposlenika Centra Los Rosales su usvajila praktične vještine iz terapije igrom koje će im pomoći u radu sa djecom sa posebnim potrebama.
Centar Los Rosales je zahvaljujući projektu INCLUSIVE PLAY u svojim prostorijama službeno otvorio prostoriju za terapiju igrom koja je u stvari postigla cilj Play Therapy edukacije. Neke od objava možete pogledati na sljedećim linkovima:
Sve edukacije sufinancirane su u sklopu projekta INCLUSIVE PLAY, koji promovira stvaranje inkluzivnih zajednica te doprinosi poboljšanju politika i usluga koje doprinose socijalnoj inkluziji osoba s poteškoćama u razvoju.