S radom je započela Služba prometnog redarstva Grada Zadra. Broj telefona putem kojeg građani mogu kontaktirati prometne redare i prijaviti uočene nepravilnosti u prometu je 627 – 701 i br. mob. 099 607 3480 svakim radnim danom uključujući i subotu od 7 do 14 sati i od 14 do 21 sat. Služba prometnog redarstva dežurna je i nedjeljom.
01. lipnja 2015.
Radno vrijeme gradske uprave je klizno u vremenu od 7 do 16 sati. Svi gradski upravni odjeli i službe radit će u navedenom razdoblju svakodnevno uz dnevni odmor od 11:30 do 12:00 sati.
22. listopada 2009.
Od 1. listopada 2009. Grad Zadar posluje pod novim matičnim brojem: 2546558; OIB: 09933651854
Monodrama u režiji Vinka Radovčića i produkciji Drame plus
U petak, 28. siječnja i subotu, 29. siječnja 2022. godine u okviru Večernje scene Kazališta lutaka Zadar s početkom u 20:30 u Kazalištu lutaka Zadar bit će izvedena dramska predstava “Tko je ubio mog oca” Édouarda Louisa u režiji Vinka Radovčića i produkciji Drame plus iz Zadra.
Predstava donosi priču o ocu, tvorničkom radniku, otprije poznatom iz prvijenca Édouarda Louisa, autobiografskog romana "Raskrstimo s Eddyjem", kojemu su težak fizički rad, pretrpljene nepravde, postupno ukidanje radničkih prava slomili, kako tijelo, tako i duh.
Autorski tim predstave
Redatelj: Vinko Radovčić
Prijevod: Zlatko Wurzberg
Nakladnik: Naklada OceanMore
Dramaturginja: Antonela Tošić
Scenograf: Luka Lang
Kostimografkinja: Anita Goreta
Odabir glazbe: Vinko Radovčić
Oblikovatelj svjetla: Frane Papić
Oblikovatelj tona: Mate Petričević
Izrada rekvizita: Ljiljana Surać
Inspicijent i kreativni producent: Domagoj Lindinger
Igra: Marko Kasalo
Édouard Louis (rođen 1992. godine kao Eddy Bellegueule, a odrastao u selu Hallencourt na sjeveru Francuske) vraća se u djetinjstvo i mladost da bi se pomirio s ocem i ispričao njegovu priču, jasno upirući prstom u krivce mnogih nepravdi koje su zadesile život njegova oca pa tako i cijele njegove obitelji. On je rođen u okolini u kojoj su nasilje, a pogotovo ono muškaraca nad ženama svakodnevna i vrlo normalna, čak i očekivana pojava, u okolini koja tolerira i podrazumijeva alkoholizam, siromaštvo kao datost i koja ne vidi svrhu u obrazovanju. Jer, izlaza nema, a prelazak na višu stepenicu je teško, gotovo nemoguće ostvariti, premda je sam Édouard pokazao da je itekako moguće i to upravo putem obrazovanja.
Kakvo je to društveno prihvaćeno ponašanje i osjećanje kada govorimo o »rodnim odijelima«, seksualnoj orijentaciji koja je svakako osobna datost pojedinca, koji u našem, kao i Louisovom kontekstu, mora svoje privatne bitke voditi u javnom prostoru? Kako je to biti senzibilan, propitkivati i otkrivati svoju seksualnost u okolini koja od muškarca očekuje da se što prije ispiše iz škole, počne raditi i piti, zasnuje obitelj, na kojoj će onda moći izražavati svoj bijes i frustraciju? To se sve rekonstruira u ovoj monodrami u režiji Vinka Radovčića u kojoj igra Marko Kasalo.