S radom je započela Služba prometnog redarstva Grada Zadra. Broj telefona putem kojeg građani mogu kontaktirati prometne redare i prijaviti uočene nepravilnosti u prometu je 627 – 701 i br. mob. 099 607 3480 svakim radnim danom uključujući i subotu od 7 do 14 sati i od 14 do 21 sat. Služba prometnog redarstva dežurna je i nedjeljom.
01. lipnja 2015.
Radno vrijeme gradske uprave je klizno u vremenu od 7 do 16 sati. Svi gradski upravni odjeli i službe radit će u navedenom razdoblju svakodnevno uz dnevni odmor od 11:30 do 12:00 sati.
22. listopada 2009.
Od 1. listopada 2009. Grad Zadar posluje pod novim matičnim brojem: 2546558; OIB: 09933651854
O B R A Z L O Ž E NJ E nacrta Odluke o načinu pružanja javne usluge sakupljanja komunalnog otpada na području Grada Zadra
Temeljem članka 66. stavka 1. Zakona o gospodarenju otpadom, predstavničko tijelo jedinice lokalne samouprave donosi odluku o načinu pružanja javne usluge koja sadrži:
kriterije obračuna količine miješanog komunalnog otpada
standardne veličine i druga bitna svojstva spremnika za sakupljanje otpada
najmanju učestalost odvoza otpada prema područjima
obračunska razdoblja kroz kalendarsku godinu
područje pružanja javne usluge
iznos cijene obvezne minimalne javne usluge s obrazloženjem načina na koji je određena
odredbe o načinu podnošenja prigovora i postupanju po prigovoru građana na neugodu uzrokovanu sustavom sakupljanja komunalnog otpada
odredbe o načinu pojedinačnog korištenje javne usluge
odredbe o načinu korištenja zajedničkog spremnika.
odredbe o prihvatljivom dokazu izvršenja javne usluge za pojedinog korisnika usluge
način određivanja udjela korisnika usluge u slučaju kad su korisnici usluge kućanstva i pravne osobe ili fizičke osobe – obrtnici i koriste zajednički spremnik, a nije postignut sporazum o njihovim udjelima
odredbe o ugovornoj kazni i
opće uvjete ugovora s korisnicima
Temeljem stavka 4. istog članka, o odluci iz stavka 1. potrebno je provesti prethodno savjetovanje sa zainteresiranom javnošću u trajanju od najmanje 30 dana.
Temeljem članka 11. Zakona o pravu na pristup informacijama („Narodne novine“, broj 25/13, 85/15, 69/22), jedinice lokalne samouprave dužne su provoditi savjetovanje s javnošću pri donošenju općih akata odnosno drugih strateških ili planskih dokumenata kad se njima utječe na interes građana i pravnih osoba.
UO za komunalne djelatnosti i zaštitu okoliša Grada Zadra izradio je nacrt Odluke o načinu pružanja javne usluge sakupljanja komunalnog otpada na području Grada Zadra (u daljnjem tekstu: Odluka).
Cilj donošenja Odluke je uspostava održivog sustava gospodarenja komunalnim otpadom na području Grada Zadra te obavljanje javne usluge na kvalitetan, postojan i ekonomski učinkovit način u skladu s načelima održivog razvoja.
S ciljem da se širi krug zainteresiranih osoba s područja Grada Zadra uključi u pripremu konačnog nacrta Odluke provest će se savjetovanje sa zainteresiranom javnošću. Na taj se način želi upoznati javnost s nacrtom Odluke, te pribaviti mišljenja, primjedbe i prijedloge zainteresirane javnosti, kako bi predloženo, ukoliko je zakonito i stručno utemeljeno, bilo prihvaćeno od strane donositelja Odluke te u konačnosti ugrađeno u odredbe Odluke.
Rok za očitovanje zainteresirane javnosti je zaključno s danom 10.11.2023. godine
Mišljenja, primjedbe, prijedlozi mogu se dostaviti putem Obrasca sudjelovanja javnosti ili direktno na adresu e-pošte: okolis@grad-zadar.hr
Ili putem pošte na adresu: Grad Zadar; Narodni trg 1, 23 000 Zadar, s napomenom: Za javno savjetovanje - Nacrt Odluke o načinu pružanja javne usluge sakupljanja komunalnog otpada na području Grada Zadra ili direktnom predajom na pisarnicu Grada Zadra, Narodni trg 1, Zadar, s napomenom: Za javno savjetovanje - Nacrt Odluke o načinu pružanja javne usluge sakupljanja komunalnog otpada na području Grada Zadra.