S radom je započela Služba prometnog redarstva Grada Zadra. Broj telefona putem kojeg građani mogu kontaktirati prometne redare i prijaviti uočene nepravilnosti u prometu je 627 – 701 i br. mob. 099 607 3480 svakim radnim danom uključujući i subotu od 7 do 14 sati i od 14 do 21 sat. Služba prometnog redarstva dežurna je i nedjeljom.
01. lipnja 2015.
Radno vrijeme gradske uprave je klizno u vremenu od 7 do 16 sati. Svi gradski upravni odjeli i službe radit će u navedenom razdoblju svakodnevno uz dnevni odmor od 11:30 do 12:00 sati.
22. listopada 2009.
Od 1. listopada 2009. Grad Zadar posluje pod novim matičnim brojem: 2546558; OIB: 09933651854
O PREDSTAVI Klown je multimedijska plesna predstava autorice i izvođačice Matee Bilosnić. Na temelju arhetipskih figura dvorske lude i klauna, Bilosnić stvara autentičnu scensku osobnost, neoklauna koji spaja elemente suvremenog plesa, klaunerije, kabareta i pop-koncerta. Zaigrano i virtuozno izvodeći tekst, glazbu i pokret, Klown propituje granice između stvarnosti i virtualnosti. Zabavljajući sebe i publiku, Klown se bavi utjecajem društvenih mreža na mentalno zdravlje pojedinca, problematikom umjetne inteligencije, digitalnom revolucijom te otvara pitanja o svijesti i istini. U ovoj emotivno nabijenoj izvedbi, Klown traži smisao svojeg postojanja pozivajući publiku da učini isto.
O AUTORICI Matea Bilosnić je multimedijalna umjetnica sa bazom u suvremenom plesu i kazalištu. Diplomirala je na Salzburg Experimental Academy of Dance u Austriji. Članica je Zadarskog plesnog ansambla s kojim surađuje kao koreografkinja, izvođačica, fotografkinja i snimateljica. Dio je produkcijskog tima Stream Zadar edukativne platforme i selektorica i koordinatorica Monoplay festivala suvremenog plesa. Osim u Hrvatskoj djelovala je i Sloveniji, kao dio plesnog ansambla En Knap s kojim dijeli grupnu Župančičevu nagradu za doprinos u kulturi grada Ljubljane. Kao koreografkinja i oblikovateljica scenskog pokreta surađuje s mnogobrojnim kazalištima u Hrvatskoj: Kazalište Marina Držića, Teatar &td, Gradsko kazalište Trešnja, Kazalište Komedija, Kazalište Kerempuh... Dobitnica je Nagrade hrvatskog glumišta za predstavu Gozd - danse macabre za najbolje koreografsko ostvarenje. Osim plesom i kazalištem bavi se video radom i produkcijom glazbe.
IZ MEDIJA "Svestrana Matea Bilosnić u »Klownu« podjednako dobro pjeva, pleše, glumi, svira... Pod maskom zabavljača kojeg se ne shvaća ozbiljno, izvođačica progovara o sasvim ozbiljnim temama. Predstava je potraga za smislom kroz adresiranje problema mentalnog zdravlja, stvari koje primjećujem da se događaju meni i mojoj generaciji koja se rodila prije interneta, ali smo s internetom u formativnim godinama odrasli. Mislim da ta potraga za smislom mojoj generaciji (a možda i mlađoj) dolazi upravo iz te problematike odnosa stvarnog i virtualnog svijeta te je predstava i komentar na sve veću upotrebu umjetne inteligencije u svim aspektima života bez da se taj način uporabe propita – objasnila je Matea Bilosnić. Navlačenjem maske klauna, odnosno zabavljača kojeg se ne shvaća ozbiljno, izvođačica progovara o sasvim ozbiljnim temama – prostoru i vremenu, mentalnom zdravlju, depresiji, pitanju identiteta (Tko sam? Odakle dolazim?), otvarajući i pitanje svjesnosti i istine. U svojoj vrlo preciznoj izvedbi Bilosnić koristi i elemente pantomime, a u smislenoj i zaokruženoj dramaturgiji Hrvoja Korbara prisutne su i razne kulturološke reference. Kim Cuculić
"U ovome pregledu zaključno bih spomenula još jedan solo, ekspresivan i do najsitnijih detalja cizeliran Klown Matee Bilosnić. Iz uloge i maske klauna autorica i izvođačica upućuje na posljedice promjena uvjetovanih digitalizacijom, mentalna stanja i bolesti, otuđenja, nerazlikovanje stvarnih i fikcionalnih sadržaja, komentirajući komuniciranje putem avatara, virtualnu stvarnost i umjetnu inteligenciju. Za razliku od drugih predstava koje se povinuju egidi povratka na „staro“, Klown jedini uvažava izvedbeni pomak prema elektroničkom okolišu." Ivana Slunjski