S radom je započela Služba prometnog redarstva Grada Zadra. Broj telefona putem kojeg građani mogu kontaktirati prometne redare i prijaviti uočene nepravilnosti u prometu je 627 – 701 i br. mob. 099 607 3480 svakim radnim danom uključujući i subotu od 7 do 14 sati i od 14 do 21 sat. Služba prometnog redarstva dežurna je i nedjeljom.
01. lipnja 2015.
Radno vrijeme gradske uprave je klizno u vremenu od 7 do 16 sati. Svi gradski upravni odjeli i službe radit će u navedenom razdoblju svakodnevno uz dnevni odmor od 11:30 do 12:00 sati.
22. listopada 2009.
Od 1. listopada 2009. Grad Zadar posluje pod novim matičnim brojem: 2546558; OIB: 09933651854
'Zadar Top City' prati inicijative, projekte, strategije i planove u području urbanog razvoja i fondova EU koji se realiziraju u Zadru
Gradovi današnjice istodobno su uzrok i rješenje za ekonomske, okolišne i društvene izazove. Europska urbana područja dom su za više od 2/3 europskog stanovništva. Osim toga, gradovi troše više od 80% energije i generiraju do 85% Europskog BDP-a, stoga je opravdano zvati ih motorima europskog gospodarstva te katalizatorima kreativnosti i inovacija Europe.
Grad Zadar svojom veličinom spada u većinsku skupinu gradova Europske unije jer upravo u gradovima male i srednje veličine (5 000 - 100 000 stanovnika) živi 56% stanovništva svih gradova i upravo su ti gradovi važan faktor policentričnog razvoja EU i zaštitnici autentičnosti urbanog života Europe.
Ipak, u gradovima su koncentrirani i najveći problemi, poput nezaposlenosti, siromaštva, prometne zagušenosti i štetnih emisija stakleničkih plinova, pritiska na okoliš uslijed kontinuiranog rasta količine otpada i slično, zbog čega su gradovi prisiljeni tražiti sve sofisticiranija rješenja u stvaranju okruženja koje je u skladu sa suvremenim potrebama ljudi, a istodobno u skladu s okolišom.
Partnerstva s europskim gradovima, suradnja i prijenos znanja, kao i praćenje najboljih praksi služe kao inspiracija u pronalaženju najboljih rješenja koji život u gradu čine jednostavnijim, okolišno prihvatljivijim, produktivnijim i zanimljivijim. Zahvaljujući primjeni novih tehnologija, komunikacija između grada i građana postaje moguća u realnom vremenu, pa time i korisničko iskustvo grada postaje mjerljiva kategorija, koju je moguće osjetiti i oblikovati, a samim time naš grad učiniti još pristupačinijim i poželjnim mjestom za život.
Blog Zadar Top City donosi priče o najboljim rješenjima koje grad čine boljim mjestom za život kroz iskustva stručnjaka i voditelja projekata koji su uključeni u razvojne procese koji ujedno pružaju dovoljno informacija za formiranje argumentiranih stavova, čime se potiče otvorena i pozitivna rasprava o bitnim razvojnim temama, promoviraju projekti i inicijative koje naš grad afirmiraju i svrstavaju uz bok s najboljim, malim i srednje velikim gradovima Europe.