S radom je započela Služba prometnog redarstva Grada Zadra. Broj telefona putem kojeg građani mogu kontaktirati prometne redare i prijaviti uočene nepravilnosti u prometu je 627 – 701 i br. mob. 099 607 3480 svakim radnim danom uključujući i subotu od 7 do 14 sati i od 14 do 21 sat. Služba prometnog redarstva dežurna je i nedjeljom.
01. lipnja 2015.
Radno vrijeme gradske uprave je klizno u vremenu od 7 do 16 sati. Svi gradski upravni odjeli i službe radit će u navedenom razdoblju svakodnevno uz dnevni odmor od 11:30 do 12:00 sati.
22. listopada 2009.
Od 1. listopada 2009. Grad Zadar posluje pod novim matičnim brojem: 2546558; OIB: 09933651854
U Velikoj vijećnici Grada Zadra održano je predstavljanje projekta Škola puna mogućnosti- Pomoćnici u nastavi za razvoj mogućnosti svih učenika. Ujedno su dodijeljene i potvrde o završenom programu edukacije svim pomoćnicima koje je Grad Zadar angažirao na projektu.
Prisutne pomoćnike, članove povjerenstva za edukaciju i novinare pozdravili su gradonačlenik Božidar Kalmeta i pročelnik za odgoj i školstvo Joso Nekić. Sam projekt predstavila je voditeljica projekta Ivana Perić Zrilić iz odjela za odgoj i školstvo.
„ Svi znamo da je škola temelj i znanja i obrazovanja kao i društveno-socijalnih vještina koje u njoj stječemo za budućnost. Čestitam svim osobnim pomoćnicima na plemenitosti i predanosti poslu koji obavljaju, kao i svim našim prosvjetarima. Grad Zadar će kao i dosad podupirati sve aktivnosti u školama čiji je osnivač. Ovaj gradski projekt koji traje već šest godina, a ove se školske godine financira iz Socijalnog fonda Europske unije, veliki je uspjeh, posebice u smislu konkretne pomoći djeci s teškoćama.“-istaknuo je gradonačelnik.
Proečlnik Joso Nekić je rekao: „Uvodno mogu reći kako se ovaj naš projekt duhom, zapravo naslanja na projekt koji smo u našim školama, uz potporu resornog ministarstva, provodili puno ranije, a to je projekt Škola bez arhitektonskih barijera. Želja nam je tada kao i sada bila pomoći učenicima s teškoćama oko svladavanja prepreka kao što su stepeništa, neprilagođeni sanitarni prostori i drugi školski prostori. Tako smo za škole Petra Preradovića i Šime Budinića pribavili jednu pokretnu rampu, zvanu Yolli, koja je omogućavala učeniku u kolicima da savlada, za njega nepremostivu prepreku, stepenište, nadalje smo prilagodili ili iznova napravili sanitarne čvorove i ulazne rampe u svim našim školama u kojima smo imali učenike kojima je to bilo potrebno. Evo, od tih početnih zahvata došli smo do projekta osobnih pomoćnika koji znači veću brigu i veću mogućnost za sve učenike. S projektom smo započeli u drugom polugodištu školske 2009./2010. godine kada smo angažirali 18 osobnih pomoćnika i u Proračunu osigurali 200.000,00 kn. A u ovoj školskoj 2014./2015. godini osiguravamo gotovo 2.5 milijuna kuna za ukupno 53 osobna pomoćnika (43 iz EU fonda i 10 izvorna sredstva Grada).“
Program uvođenja osobnih pomoćnika u nastavu kontinuirano se provodi u zadarskim osnovnim školama od travnja 2010. godine. Za školsku 2014./2015. spomenuti program prijavljen je za financiranje iz sredstava Europskog socijalnog fonda. Projekt pod nazivom „Škola puna mogućnosti – pomoćnici u nastavi za razvoj mogućnosti svih učenika“ odabran je za financiranje sukladno Odluci o financiranju od 23. rujna 2014.
Osnovni ciljevi projekta su osigurati kontinuiranu i kvalitetnu podršku učenicima s teškoćama koji su integrirani u redovite odgojno-obrazoven ustanove, educirati i zaposliti 43 pomoćnika u nastavi, senzibilizirati javnost o pravima i mogućnostima učenika s teškoćama te osigurati jednake mogućnosti obrazovanja za sve učenike.
Iz sredstava ESF-a, u okviru projekta Škola puna mogućnosti, u bespovratnom iznosu od 1.918.542,16 kuna pokrit će se rad 43 osobna pomoćnika u nastavi, rad pomoćnika voditelja projekta, rad osoba koje će održati mnoga predavanja, između ostalog i edukaciju osobnih pomoćnika, tisak promižbenih materijala kojima će se osigurati vidljivost projekta i dr.
Projekt realizira Grad Zadar – Upravni odjel za odgoj i školstvo u partnerstvu s OŠ Stanovi, OŠ Krune Krstića, OŠ Petra Preradovića, OŠ Šimuna Kožičića Benje, OŠ Šime Budinića, OŠ Bartula Kašića, OŠ Zadarski otoci, Udrugom za Down sindrom Zadarske županije, Udrugom socijalnih radnika – Volonterskim centrom Zadar i Pučkim otvorenim učilištem Zadar.
Jedan od bitnih preduvjeta održivosti rezultata ovog projekta je uređen zakonodavni okvir za provođenje inkluzivnog obrazovanja uz angažman pomoćnika u nastavi. U tom smislu, projekt će ostvariti utjecaj na način da će se kroz komunikaciju angažiranih pomoćnika u nastavi s članovima stručnih timova i svim ostalim dionicima definirati ključni problemi u provedbi ovog modela te ponuditi moguća rješenja.
Institucionalna održivost projekta osigurat će se nastavkom rada Povjerenstva za uvođenje pomoćnika u nastavu, koje će i nakon završetka projekta obavljati u projektu definirane aktivnost. Financijska održivost bit će osigurana iz svih raspoloživih izvora, uključujući i lokalni gradski proračun ali s naglaskom na sredstva iz EU fondova, s obzirom da se može očekivati kako porast korisnika usluga, tako i povećan broj sati rada pomoćnika u nastavi postojećim korisnicima, kako budu prelazili u više razrede.
U okviru projekta organizirat će se nekoliko predavanja s ciljem senzibilizacije javnosti o pravima i mogućnostima učenika s teškoćama.
Provedba projekta Škola puna mogućnosti započela je 1. kolovoza 2014. objavom Javnog poziva u svrhu zapošljavanja osobnih pomoćnika u nastavi učenicima s teškoćama osnovnih škola Grada Zadra, a trajat će do 31. srpnja 2015.
Peteročlano Povjerenstvo za uvođenje osobnih pomoćnika u nastavu koje je Zaključkom imenovao Gradonačelnik izvršilo je odabir pomoćnika u nastavi.
Od 2. do 5. rujna 2014., u organizaciji Pučkog otvorenog učilišta Zadar, u Multimedijalnoj dvorani Gradske knjižnice Zadar održana je edukacija osobnih pomoćnika u nastavi koji su s radom započeli 8. rujna 2014.
Projektom „Škola puna mogućnosti – pomoćnici u nastavi za razvoj mogućnosti svih učenika“ želimo osigurati:
} kvalitetno i jednako dostupno obrazovanje za sve učenike bez obzira na njihove pojedinačne mogućnosti
} olakšati integraciju djece s teškoćama
} dati doprinos kvalitetnom i održivom obrazovanju
U tom smislu, Škola puna mogućnosti predstavlja put k ostvarenju konačnog i najvažnijeg cilja: osamostaljivanje učenika, koji trebaju naučiti živjeti sa svojom teškoćom i ne razvijati ovisnost o drugoj osobi kako bi, u okviru svojih mogućnosti, mogli voditi samostalan život i dati svoj doprinos društvu.
Vrijednost projekta – 1.977.878,52 kuna
Trajanje projekta: od 1. kolovoza 2014. do 31. srpnja 2015.