S radom je započela Služba prometnog redarstva Grada Zadra. Broj telefona putem kojeg građani mogu kontaktirati prometne redare i prijaviti uočene nepravilnosti u prometu je 627 – 701 i br. mob. 099 607 3480 svakim radnim danom uključujući i subotu od 7 do 14 sati i od 14 do 21 sat. Služba prometnog redarstva dežurna je i nedjeljom.
01. lipnja 2015.
Radno vrijeme gradske uprave je klizno u vremenu od 7 do 16 sati. Svi gradski upravni odjeli i službe radit će u navedenom razdoblju svakodnevno uz dnevni odmor od 11:30 do 12:00 sati.
22. listopada 2009.
Od 1. listopada 2009. Grad Zadar posluje pod novim matičnim brojem: 2546558; OIB: 09933651854
Poduzetnici, obrtnici i svi zainteresirani koji žele dodatno stručno znanje kojim će pospješiti svoje poslovanje prijavite se na besplatne edukacije u Zadru 13. veljače 2015. u Arsenalu (Trg tri bunara 1) u sklopu projekta Poslovni uzletkojise uspješno nastavlja i u 2015. godini.
Svi koji se prijave na edukacije imat će priliku naučiti kako izbjeći česte pogreške prilikom kreditnih zahtjeva, kako pokrenuti vlastiti biznis bez puno ulaganja te kako unaprijediti svoje obiteljsko gospodarstvo novcem iz EU-a. Saznat ćete i što ako imate projekt, a nemate novaca za financiranje te kako najlakše doći do sredstva za energetsku učinkovitost. Za sve one u marketingu tu je predavanje o brendovima na kojem ćete naučiti kako postaviti, planirati i realizirati strategiju robne marke, a za one koji se bave turizmom otkrit ćemo potencijale zdravstvenog turizma. U vrijeme konstantnih tehnoloških promjena i dostignuća imat ćete priliku upoznati se s tajnama Cloud usluga i naučit ćete kako vam one mogu omogućiti učinkovitije poslovanje. Tu je i edukacija o učinkovitom oglašavanju putem Facebooka i Googlea koja će vam pomoći u ovo vrijeme krize. Ako vas muči preskupa struja saznajte kako uštedjeti novac na računima te kako svesti troškove poslovanja na minimum uz Coworking Centar Zadar.
Upoznajte prednosti koncepta coworkinga
˝Razjasnit ćemo pojam coworkinga i čitav taj koncept koji mnogim poduzetnicima nije dovoljno poznat. Suradnja je temelj svega u tom konceptu, a zahvaljujući njemu možete kroz dijeljenje troškova imati niže troškove poslovanja˝, navodi Šime Erlić koji će na Poslovnom uzletu grada Zadra 13. veljače održati edukaciju Smanjite troškove poslovanja na minimum uz Coworking Centar Zadar.
Kako tvrdi Erlić koncept coworkinga pravi je suvremeni način rada koji nudi mnoštvo prednosti u poslovanju. ˝Taj koncept doživljava punu ekspanziju u svijetu. Pojasnit ćemo polaznicima zašto je toliko popularan i koje su mi glavne prednosti osim uštede. Iako još nemamo potpune informacije kako će izgledati Coworking centar u Zadru, prenijeti ću poduzetnicima informacije koje imam dok će ostatak biti poznat nakon ljeta˝, poručio je Erlić.
Napominje kako će upoznati poduzetnike i s programima startupa i prednostima marketinških koncepata unutar Coworking centra.˝Kroz dijeljenje troškova i iskustva poduzetnicima se otvaraju mogućnosti i snižavaju apsolutno svi troškovi, a danas je to vrlo važno. Kroz centar možete upoznati marketinške koncepte za pojedince, za tvrtke kao i za usluge koje imate. Prednosti je mnoštvo, samo ih treba znati prepoznati i iskoristiti˝, zaključio je Erlić.
Poslovni uzlet do sada educirao 7000 poduzetnika
Projekt Poslovnog dnevnika Poslovni uzet pokrenut je početkom 2014. godine u suorganizaciji s Ministarstvom poduzetništva i obrta, a pod pokroviteljstvom Predsjednika Republike Hrvatske i u suradnji s partnerima.
Tijekom 2014. godine u sklopu projekta Poslovni uzlet na edukacijama je sudjelovalo više od 7000 malih i srednjih poduzetnika i to u Jastrebarskom, Zagrebu, Pregradi, Rijeci i Osijeku. U 2015. godini edukacije se nastavljaju kako bi svi zainteresirani stekli dodatna znanja i kompetencije te svoje poslovanje učinili konkurentnim na globalnoj razini.
Uz besplatne edukacije, ovo događanje je idealna prilika za networking, a mnogi poduzetnici koji su sudjelovali na edukacijama naglašavaju kako im je Poslovni uzlet bio idealna prilika za predstavljanje vlastitog poslovanja kolegama iz branše i budućim poslovnim suradnicima i partnerima.