S radom je započela Služba prometnog redarstva Grada Zadra. Broj telefona putem kojeg građani mogu kontaktirati prometne redare i prijaviti uočene nepravilnosti u prometu je 627 – 701 i br. mob. 099 607 3480 svakim radnim danom uključujući i subotu od 7 do 14 sati i od 14 do 21 sat. Služba prometnog redarstva dežurna je i nedjeljom.
01. lipnja 2015.
Radno vrijeme gradske uprave je klizno u vremenu od 7 do 16 sati. Svi gradski upravni odjeli i službe radit će u navedenom razdoblju svakodnevno uz dnevni odmor od 11:30 do 12:00 sati.
22. listopada 2009.
Od 1. listopada 2009. Grad Zadar posluje pod novim matičnim brojem: 2546558; OIB: 09933651854
U Arsenalu je otvoren Poslovni uzlet, manifestacija u organizaciji Poslovnog dnevnika, Grada Zadra i Zadarske županije, koja kroz niz besplatnih edukacija za poduzetnike nastoji omogućiti svim zainteresiranima da poboljšaju svoja poslovna znanja. Susret je započeo uvodnim riječima Mislava Šimatovića, glavnog urednika Poslovnog dnevnik, Zvonimira Vrančića, zamjenika gradonačelnika Zadra, Stipe Zrilića, župana Zadarske županije te Nadice Žužak, pomoćnice ministra poduzetništva i obrta.
Nakon toga, riječ je preuzelo nekoliko uspješnih zadarskih poduzetnika, koji su ispričali svoju priču o poslovnom uspjehu, a predstavnici Zadarske županije predstavit će potencijale gospodarskog razvitka Zadarske županije. Nakon ovog uvodnog dijela slijede besplatne edukacije za sve prijavljene sudionike, sa zaista širokim spektrom tema.
Odaziv zainteresiranih poduzetnika je zaista iznimno velik, a neki od njih rekli su nam i zbog čega su se prijavili na edukacije u sklopu Poslovnog uzleta:
-Na ovim predavanjima se uvijek nauči nešto novo, svaka edukacija je jako pozitivna za nas obrtnike. Najviše očekujem od prezentacije kako dobiti novčana sredstva iz EU fondova.- Martina Fuzul , obrtnica
-Od Poslovnog uzleta Grada Zadra očekujem da ću na radionicama naučiti nešto novo i ostvariti nove poslovne kontakte. Najviše me zanima prezentacija uspješnog oglašavanja na Google-u i Facebook-u, s obzirom na to da su marketing i oglašavanje jako važni u mom poslu.-Ivana Bajlo, obrtnica
-Došao sam naučiti nešto novo, kako biti bolji i konkurentniji. Zanimaju me radionice na kojima mogu naučiti kako najbolje prezentirati vlastite proizvode.-Mladen Prtenjača, obrtnik
Cilj događaja je poduprijeti malo i srednje poduzetništvo te obrtništvo. Riječ je o edukativnoj manifestaciji na kojoj ćemo poduzetnicima i obrtnicima omogućiti cjelodnevne besplatne seminare i edukacije. Poduzetnike će educirati renomirani stručnjaci iz raznih područja koji će polaznicima prenijeti svoja znanja i iskustva iz vlastite prakse.