S radom je započela Služba prometnog redarstva Grada Zadra. Broj telefona putem kojeg građani mogu kontaktirati prometne redare i prijaviti uočene nepravilnosti u prometu je 627 – 701 i br. mob. 099 607 3480 svakim radnim danom uključujući i subotu od 7 do 14 sati i od 14 do 21 sat. Služba prometnog redarstva dežurna je i nedjeljom.
01. lipnja 2015.
Radno vrijeme gradske uprave je klizno u vremenu od 7 do 16 sati. Svi gradski upravni odjeli i službe radit će u navedenom razdoblju svakodnevno uz dnevni odmor od 11:30 do 12:00 sati.
22. listopada 2009.
Od 1. listopada 2009. Grad Zadar posluje pod novim matičnim brojem: 2546558; OIB: 09933651854
Pozivaju se fizičke i pravne osobe da podnesu svoje prijedloge za dodjelu nagrada u akciji „Nasmiješeno sunce“ za 2017. godinu.
Akcijom „Nasmiješeno sunce“ se nagrađuju najuspješniji u ostvarenju turističke sezone. Akcijom se ocjenjuje razina uređenosti turističko-ugostiteljskih i uslužnih djelatnosti, kao i kvaliteta usluga koju pružaju, te se posebno ocjenjuje rad djelatnika u pojedinim segmentima usluge.
Pozivaju se fizičke i pravne osobe da podnesu svoje prijedloge za dodjelu nagrada u akciji „Nasmiješeno sunce“ za 2017. godinu.
Prijedlozi se mogu podnositi u sljedećim kategorijama:
1. Najkvalitetniji ugostiteljski objekt:
- restoran
- konoba
- caffe bar
- noćni bar
2. Novi suvenir
3. Najljepše uređeni izlog trgovine
3. Najuređeniji balkon / vrt
4. Najuređenija benzinska postaja
5. Djelatnik godine
- najbolji turistički vodič / informator
- najbolji kuhar
- najbolji konobar
- najbolji prodavač
- najbolji policajac / inspektor
- najbolji čistač
- najbolji djelatnik turističke agencije.
Osim navedenih kategorija može se dati i prijedlog za dodjelu posebnog priznanja subjektima i institucijama za izniman doprinos u uspješnom odvijanju turističke sezone.