19. svibnja u Maloj vijećnici Grada Zadra održana je 72. sjednica Gradskog poglavarstva. Pored brojnih drugih, prihvaćeni su prijedlog odluke o načinu ostvarivanja prednosti pri upisu djece u Dječji vrtić Radost Zadar, prijedlog pravilnika o utvrđivanju kriterija i postupaka za dodjelu u zakup prostora Poduzetničkog inkubatora d.o.o. Zadar, te prijedlog zaključka o prihvaćanju Idejnog rješenja rekonstrukcije dijela Ulice Zrinsko-frankopanske s tri prometna traka.
19. svibnja 2003. godine u Maloj vijećnici Grada Zadra održana je 72. sjednica Gradskog poglavarstva.

Nakon što se Odbor Gradskog vijeća za zaštitu okoliša, prostorno uređenje i komunalnu djelatnost izjasnio o nužnosti izgradnje tri prometna traka prilikom rekonstrukcije dijela Ulice Zrinsko-Frankopanske na Relji, Poglavarstvo je prihvatilo idejno rješenje koje predviđa tri prometna traka. Rekonstrukcija će obuhvaćati i kompletnu izmjenu infrastrukture, dakle i oborinske odvodnje, čime će se sanirati problem plavljenja toga dijela grada. Početak radova na ovoj rekonstrukciji predviđen je nakon završetka turističke sezone.

Na sjednici je prihvaćen i prijedlog odluke o načinu ostvarivanja prednosti pri upisu djece u Dječji vrtić Radost Zadar koji ostaje isti kao i prijašnjih godina.

Prednost prilikom upisa u primarne programe imaju djeca čiji je roditelj invalid Domovinskog rata sa 70 i više posto invalidnosti, ako je drugi roditelj u radnom odnosu. Za ostalu djecu primjenjivat će se bodovanje na način da djeca u godini pred polazak u osnovnu školu ako su oba roditelja u radnom odnosu dobivaju 100 bodova, djeca obaju zaposlenih roditelja, odnosno uzdržavatelja i djeca samohranih zaposlenih roditelja, odnosno uzdržavatelja u slučaju troje i više djece 95, s dvoje djece 90, te s jednim djetetom 85 bodova. Također, djeca s laganim smetnjama u razvoju, ako su oba roditelja u radnom odnosu dobivaju 95 bodova, a djeca iz obitelji s troje i više djece, ako roditelji nisu zaposleni, 75 bodova.

Prihvaćen je i prijedlog pravilnika o utvrđivanju kriterija i postupaka za dodjelu u zakup prostora Poduzetničkog inkubatora d.o.o. Zadar, predviđenog u zoni malog gospodarstva na Novom Bokanjcu. Pravilnik obuhvaća kriterij za ulazak u prostor, vrijeme korištenja prostora i način korištenja usluga koje puža INKUBATOR, te visinu i način plaćanja naknade za zakup prostora. Pravo na dodjelu prostora u najam imaju mali i srednji poduzetnici početnici (fizičke i pravne osobe upisane sa sjedištem u Zadru) koji imaju registriranu djelatnost i obavljaju je najduže godinu dana, koji su registrirali djelatnost, ali nisu otpočeli s radom, te oni koji imaju namjeru registrirati djelatnost. Pravo na najam imaju poduzetnici koji obavljaju proizvodnu i razvojnu djelatnost ili uslužnu djelatnost vezanu uz proizvodnju, a prostor koji se daje u najam ne može biti površine veće od 100 metara četvornih. Prostor se daje u najam na vrijeme od 5 godina.

Na sjednici Poglavarstva prihvaćeni su i drugi prijedlozi, primjerice prijedlog zaključka o dodjeli prostora Hrvatskom crvenom križu, plan zaštite od požara Grada Zadra za ovu godinu, prijedlog zaključka o imenovanju članova povjerenstva za pripremu i izgradnju Centra za djecu s teškoćama u razvoju.

Premda problematika zbrinjavanja komunalnog otpada nije bila uvrštena na Dnevni red sjednice, izvješteno je da je pripremljena kompletna dokumentacija za natječaj za koncesiju na obavljanje prerade komunalnog otpada, a natječaj će biti raspisan nakon što se Gradsko vijeće izjasni o vremenskom roku korištenja koncesije.