S radom je započela Služba prometnog redarstva Grada Zadra. Broj telefona putem kojeg građani mogu kontaktirati prometne redare i prijaviti uočene nepravilnosti u prometu je 627 – 701 i br. mob. 099 607 3480 svakim radnim danom uključujući i subotu od 7 do 14 sati i od 14 do 21 sat. Služba prometnog redarstva dežurna je i nedjeljom.
01. lipnja 2015.
Radno vrijeme gradske uprave je klizno u vremenu od 7 do 16 sati. Svi gradski upravni odjeli i službe radit će u navedenom razdoblju svakodnevno uz dnevni odmor od 11:30 do 12:00 sati.
22. listopada 2009.
Od 1. listopada 2009. Grad Zadar posluje pod novim matičnim brojem: 2546558; OIB: 09933651854
Danas je s početkom u 8:00 sati održan 21. gradonačelnikov kolegij, sa sljedećim dnevnim redom:
1.Prijedlog odluke o početku postupka Javne nabave, za nabavu usluge - Izrada prostorno programske studije razvoja sportsko nogometne infrastrukture u Zadru; -odobren početak javne nabave s procijenjenom vrijednosti od 200.000,00 kn za izradu studije koja bi donijela prijedlog optimalne lokacije za izgradnju nogometnog stadiona.
2. Prijedlog odluke o odabiru ponude ponuditelja DUCA d.o.o. po provedenom otvorenom postupku javne nabave radova na izgradnji Istarske obale u Zadru;
- prihvaćena ponuda tvrtke DUCA d.o.o. u iznosu od 357.912,78 kuna za radova na izgradnji Istarske obale koji će omogućiti nesmetano korištenje prostora uz istovremeno obavljanje carinske i policijske kontrole graničnog prijelaza 3. Prijedlog odluke o imenovanju stručnog povjerenstva za dodjelu koncesija za obavljanje dimnjačarskih poslova na području Grada Zadra i nact obavijesti o namjeri davanja koncesije obavljanja dimnjačarskih poslova na području Grada Zadra; -imenovano povjerenstvo u sastavu: Jure Zekanović, Željko Predovan, Rajko Jurin, Boris Jović, Ante Babić. 4.Prijedlogzaključkazaizradumontažnihnosačaza zaštitnu mrežu na SC Franko Lisica;
-prihvaćena ponuda tvrke Krševan d.o.o. u iznosu od 7.500,00 kn + PDV za postavljanje zaštitne mreže iznad nogometnog igrališta zbog sigurnosti djece. 5. Prijedlog zaključka za izvođenje radova na pomoćnom igralištu Stanovi; -prihvaćena ponuda tvrtke Marex Elektrostroj u iznosu od 27.020,00 kn +PDV za izmještanje razvodnih kutija za struju i postavljanje na novom mjestu zbog zaštite korisnika.
6. Javni natječaj za zamjenu nekretnina; -prihvaćen prijedlog Jadranskog osiguranja d.d. o zamjeni 2 čestice zemlje sa Gradom Zadrom, ovlašten UO za gospodarenje gradskom imovinom da raspiše i provede javni natječaj za zamjenu nekretnina.
7. Prijedlog odluke o izboru izvođača radova za uređenje poslovnog prostora Branimirova obala 10A/DONTOURS/; prihvaćena ponuda PPZ Zanat-Zadar u iznosu od 47.281,21 kuna za uređenje poslovnog prostora u vlasništvu Grada Zadra
8. Prijedlog zaključka o financijskoj potpori Uljarsko gospodarskoj zadruzi Mali Iž; -prihvaćena zamolba Uljarsko gospodarske zadruge Mali Iž za financijsku pomoć od 10.000,00 kn u svrhu nabavke alata i materijala za obnovu starih maslinika. 9. Prijedlog zaključka o korištenju javne površine na Narodnom trgu, Kulturna udruga NOVA - AKROPOLA iz Zadra; -prihvaćen zahtjev za korištenje javne površine na Narodnom trgu za postavu štanda 14. studenoga 2009.
10. Prijedlog zaključka o korištenju javne površine na Narodnom trgu RADIJU O57.
-prihvaćen zahtjev za korištenje javne površine na Narodnom trgu 24. listopada 2009. u svrhu promocije KK Zadar.
Danas je s početkom u 8:00 sati održan 21. gradonačelnikov kolegij, sa sljedećim dnevnim redom:
1.Prijedlog odluke o početku postupka Javne nabave, za nabavu usluge - Izrada prostorno programske studije razvoja sportsko nogometne infrastrukture u Zadru; -odobren početak javne nabave s procijenjenom vrijednosti od 200.000,00 kn za izradu studije koja bi donijela prijedlog optimalne lokacije za izgradnju nogometnog stadiona.
2. Prijedlog odluke o odabiru ponude ponuditelja DUCA d.o.o. po provedenom otvorenom postupku javne nabave radova na izgradnji Istarske obale u Zadru;
- prihvaćena ponuda tvrtke DUCA d.o.o. u iznosu od 357.912,78 kuna za radova na izgradnji Istarske obale koji će omogućiti nesmetano korištenje prostora uz istovremeno obavljanje carinske i policijske kontrole graničnog prijelaza 3. Prijedlog odluke o imenovanju stručnog povjerenstva za dodjelu koncesija za obavljanje dimnjačarskih poslova na području Grada Zadra i nact obavijesti o namjeri davanja koncesije obavljanja dimnjačarskih poslova na području Grada Zadra; -imenovano povjerenstvo u sastavu: Jure Zekanović, Željko Predovan, Rajko Jurin, Boris Jović, Ante Babić. 4.Prijedlogzaključkazaizradumontažnihnosačaza zaštitnu mrežu na SC Franko Lisica;
-prihvaćena ponuda tvrke Krševan d.o.o. u iznosu od 7.500,00 kn + PDV za postavljanje zaštitne mreže iznad nogometnog igrališta zbog sigurnosti djece. 5. Prijedlog zaključka za izvođenje radova na pomoćnom igralištu Stanovi; -prihvaćena ponuda tvrtke Marex Elektrostroj u iznosu od 27.020,00 kn +PDV za izmještanje razvodnih kutija za struju i postavljanje na novom mjestu zbog zaštite korisnika.
6. Javni natječaj za zamjenu nekretnina; -prihvaćen prijedlog Jadranskog osiguranja d.d. o zamjeni 2 čestice zemlje sa Gradom Zadrom, ovlašten UO za gospodarenje gradskom imovinom da raspiše i provede javni natječaj za zamjenu nekretnina.
7. Prijedlog odluke o izboru izvođača radova za uređenje poslovnog prostora Branimirova obala 10A/DONTOURS/; prihvaćena ponuda PPZ Zanat-Zadar u iznosu od 47.281,21 kuna za uređenje poslovnog prostora u vlasništvu Grada Zadra
8. Prijedlog zaključka o financijskoj potpori Uljarsko gospodarskoj zadruzi Mali Iž; -prihvaćena zamolba Uljarsko gospodarske zadruge Mali Iž za financijsku pomoć od 10.000,00 kn u svrhu nabavke alata i materijala za obnovu starih maslinika. 9. Prijedlog zaključka o korištenju javne površine na Narodnom trgu, Kulturna udruga NOVA - AKROPOLA iz Zadra; -prihvaćen zahtjev za korištenje javne površine na Narodnom trgu za postavu štanda 14. studenoga 2009.
10. Prijedlog zaključka o korištenju javne površine na Narodnom trgu RADIJU O57.
-prihvaćen zahtjev za korištenje javne površine na Narodnom trgu 24. listopada 2009. u svrhu promocije KK Zadar.