Natječaji za radno mjesto
Natječaji za radno mjesto

KLASA: 112-01/17-01/04

URBROJ: 2198/01-5-17-3

ZADAR, 14.veljače 2017.godine

Kod Hrvatskog zavoda za zapošljavanja - područni ured Zadar  dana 13.veljače 2017.godine pročelnik Upravnog odjela za provedbu dokumenata prostornog uređenja i građenja Grada Zadra objavio je oglas  za prijam u službu na određeno vrijeme od 6 mjeseci .

TEKST OGLASA:

„Pročelnik Upravnog odjela za provedbu dokumenata prostornog uređenja i građenja Grada Zadra na temelju članka 5.stavak 1. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi („Narodne novine” broj 86/08 i 61/11), raspisuje oglas za prijam u službu u Upravni odjel za provedbu dokumenata prostornog uređenja i građenja Grada Zadra na određeno vrijeme od šest mjeseci uz obvezni probni rad od dva mjeseca zbog povećanog opsega poslova vezanih za poslove legalizacije  nelegalno izgrađenih objekata na području Grada Zadra i to  za:

 

  1. 5 izvršitelja/ica srednje stručne spreme ekonomske ili opće (gimnazija) struke,
  2. 2 izvršitelja/ice sveučilišni prvostupnik građevinske ili upravne struke
  3. 1 izvršitelj/ica ekonomske, upravne ili opće (gimnazija) struke.

 

U službu na određeno vrijeme ne može biti primljena osoba za čiji prijam postoje zapreke iz članka 15. i članka 16. ZSN-a (što znači da ; u službu ne može biti primljena osoba protiv koje se vodi kazneni postupak ili koja je pravomoćno osuđena za kazneno djelo, kao ni osoba kojoj je prestala služba u upravnom tijelu lokalne jedinice zbog teške povrede dužnosti u razdoblju od četiri godine od prestanka službe, te kojoj je prestala služba u upravnom tijelu lokalne jedinice zbog toga što nije zadovoljila na probnom radu u razdoblju od četiri godine od prestanka službe).

 

Kandidati moraju ispunjavati uz opće uvjete za prijam u službu propisane u članku 12. stavak 1. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (u nastvaku ZSN-a): punoljetnost, hrvatsko državljanstvo, zdravstvena sposobnost za obavljanje poslova radnog mjesta  na koje se osoba prima i posebne uvjete za prijam u službu i to;

 

za radno mjesto pod t. 1.

 

srednja stručna sprema ekonomske, upravne ili opće (gimnazija) struke

najmanje 1 godina radnog iskustva u struci

položen državni stručni ispit za rad u tijelima uprave.

 

Natjecati se mogu i kandidati/kandidatkinje koji nemaju položen državni stručni ispit,uz obvezu da kandidat/kandidatkinja koji bude primljen u službu, ispit položi u zakonskom roku.

Na oglas se mogu javiti osobe oba spola.

 

Prijavi na oglas potrebno je priložiti slijedeće:

-   životopis,

-  dokaz o hrvatskom državljanstvu ( izvornik ili preslik osobne iskaznice, putovnice ili

  domovnice)

-   izvornik ili preslik svjedodžbe kao dokaz o završenoj stručnoj spremi struci

-  dokaz o radnom iskustvu - elektronički zapis ( u slučaju da je osiguranik podnio zahtjev u elektroničkom   obliku preko korisničkih stranica Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje),  odnosno potvrdu o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog  zavoda za mirovinsko osiguranje koju Zavod na osobna traženje osiguranika   izdaje na šalterima područnih službi/ureda Hrvatskog zavoda za mirovinsko   osiguranje, u svrhu dokaza o radnom iskustvu

-    uvjerenje  da protiv kandidata nije pokrenut istražni ili  kazneni postupak

  (ne  starije od 6   mjeseci),

- preslik svjedodžbe o položenom državnom stručnom ispitu (ako ima  položendržavni stručni ispit),

-     vlastoručno potpisanu izjavu da ne postoje zapreke iz članka 16.ZSN-a.

 

za radno mjesto pod t.2. viši referent građevinske ili pravne struke

 

-  sveučilišni /stručni prvostuopnik građevinske ili pravne struke

najmanje 1 godina radnog iskustva u struci

položen državni stručni ispit za rad u tijelima uprave.

 

Natjecati se mogu i kandidati/kandidatkinje koji nemaju položen državni stručni ispit,uz obvezu da kandidat/kandidatkinja koji bude primljen u službu, ispit položi u zakonskom roku.

Uvjet stručnog znanja (stupnja obrazovanja) ispunjavaju i kandidati koji su po ranijim propisima stekli višu stručnu spremu pravne ili građevinske struke.

 

Prijavi na oglas potrebno je priložiti slijedeće:

životopis,

-  dokaz o hrvatskom državljanstvu ( izvornik ili preslik osobne iskaznice, putovnice ili

  domovnice),

-  izvornik ili preslik diplome kao dokaz o završenoj stručnoj spremi struci,

- dokaz o radnom iskustvu - elektronički zapis ( u slučaju da je osiguranik podnio zahtjev u elektroničkom   obliku preko korisničkih stranica Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje),  odnosno potvrdu o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog  zavoda za mirovinsko osiguranje koju Zavod na osobna traženje osiguranika izdaje na šalterima područnih službi/ureda Hrvatskog zavoda za mirovinsko   osiguranje, u svrhu dokaza o radnom iskustvu,

- uvjerenje  da protiv kandidata nije pokrenut istražni ili  kazneni postupak

  (ne  starije od 6   mjeseci),

-preslik svjedodžbe o položenom državnom stručnom ispitu (ako ima  položendržavni stručni ispit)

-  vlastoručno potpisanu izjavu da ne postoje zapreke iz članka 16.ZSN-a.

 

za radno mjesto pod t.3. viši referent ekonomaske struke

 

sveučilišni /stručnmi prvostuopnik ekonomske  struke

najmanje 1 godina radnog iskustva u struci

položen državni stručni ispit za rad u tijelima uprave

 

Natjecati se mogu i kandidati/kandidatkinje koji nemaju položen državni stručni ispit,uz obvezu da kandidat/kandidatkinja koji bude primljen u službu, ispit položi u zakonskom roku.

Uvjet stručnog znanja (stupnja obrazovanja) ispunjavaju i kandidati koji su po ranijim propisima stekli višu stručnu spremu ekonomske struke.

 

Prijavi na oglas potrebno je priložiti slijedeće:

- životopis,

-  dokaz o hrvatskom državljanstvu ( izvornik ili preslik osobne iskaznice, putovnice ili

  domovnice)

-  izvornik ili preslik diplome kao dokaz o završenoj stručnoj spremi struci

- dokaz o radnom iskustvu - elektronički zapis ( u slučaju da je osiguranik podnio zahtjev u elektroničkom   obliku preko korisničkih stranica Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje),  odnosno potvrdu o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog  zavoda za mirovinsko osiguranje koju Zavod na osobna traženje osiguranika   izdaje na šalterima područnih službi/ureda Hrvatskog zavoda za mirovinsko   osiguranje, u svrhu dokaza o radnom iskustvu

- uvjerenje  da protiv kandidata nije pokrenut istražni ili  kazneni postupak

  (ne  starije od 6   mjeseci)

-preslik svjedodžbe o položenom državnom stručnom ispitu (ako ima  položendržavni stručni ispit),

- vlastoručno potpisanu izjavu da ne postoje zapreke iz članka 16.ZSN-a.

 

Prijave se podnose na adresu Grad Zadar, Narodni trg 1 „oglas za prijam u službu“ Upravni odjel za gradsku samoupravu i opće poslove.

Ako kandidat ostvaruje pravo na prednost pri zapošljavanju prema posebnom zakonu dužan je u prijavi na oglas  pozvati se na to pravo i ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.

Urednom prijavom smatra se prijava koja sadrži sve podatke i priloge navedene u oglasu. Osobe  koje ne podnesu pravodobne i uredne prijave  ili ne ispunjavaju formalne uvjete iz oglasa (što znači ako ne udovoljavaju uvjetima ili ne prilože traženu dokumentaciju)  ne smatraju  se kandidatima  prijavljenim  na oglas.

Za kandidate prijavljene na oglas koji ispunjavaju formalne uvjete provest će se testiranje  radi provjere znanja i sposobnosti  putem pisanog testiranja i intervjua. Ako kandidat ne pristupi provjeri znanja, smatra se da je povukao prijavu na oglas.

Na web stanici www.grad-zadar.hr objavit će se opis poslova te podaci o plaći                         radnog mjesta koje se popunjava, kao i podaci o načinu obavljanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata i iz  kojeg područja, te pravni i drugi izvori za pripremanje kandidata za tu provjeru. Na navedenoj web stanici te na oglasnoj ploči u predvorju zgrade Grada Zadra, biti će  objavljeno vrijeme održavanja prethodne provjere znanja i sposobnosti  kandidata, najmanje pet dana prije održavanja provjere.”

 

 

                                                                

Opis poslova i zadaća radnog mjesta referent;

  • prima, razvrstava i raspoređuje ulaznu poštu, te vrši otpremu pismena, akata i dokumentacije iz djelokruga upravnog odjela,
  • vodi upisnik i evidenciju primljene pošte,
  • vodi upisnik akata,
  • obavlja uredske poslove, poslove prijepisa i fotokopiranja te druge administrativne poslove upravnog odjela,
  • prosljeđuje upute strankama i službenicima upravnog odjela,
  • obavlja i druge poslove po nalogu pročelnika i zamjenika pročelnika Upravnog odjela.

 

 PRAVNI IZVORI ZA PROVJERU ZNANJA :

 

Statut Grada Zadra („Glasnik Grada Zadra“ br.2/15)

Uredba o uredskom poslovanju (“Narodne novine” br. 7/09)

Zakon o općem upravnom postupku (“Narodne novine” br.  47/09)

Zakon o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj(regionalnoj samoupravi) ( “Narodne novine” br. 86/08 i 61/11).

Koeficijent složenosti poslova radnog mjesta – referent je – 1,536. Plaću službenika čini umnožak koeficijenta složenosti poslova utvrđenog za radno mjesto na koje je raspoređen  i osnovice za izračun plaće, uvećan za 0,5% za svaku godinu  radnog staža.

  1. Opis poslova i zadaća radnog mjesta: Viši referent građevinske ili pravne struke, 2 izvršitelja/ice

brine o pravilnom i pravovremenom rasporedu ulazne pošte, te otpremi pismena,  akata i dokumentacije  iz djelokruga upravnog odjela,

  • prosljeđuje upute strankama i službenicima upravnog odjela,
  • vodi upisnike akata, te evidenciju riješenih i ne rješenih predmeta,
  • prati rokove u lokacijskim i građevinskim postupcima,
  • vodi brigu o klauzulama konačnosti i pravomoćnosti akata,
  • vodi arhiviranje akata,
  • sudjeluje u svim općim poslovima unutar upravnog odjela,
  • obavlja i druge poslove po nalogu pročelnika i zamjenika pročelnika Upravnog odjela.

 

PRAVNI IZVORI ZA PROVJERU ZNANJA :

Statut Grada Zadra („Glasnik Grada Zadra“ br.2/15),

Uredba o uredskom poslovanju (“Narodne novine” br. 7/09),

Zakon o općem upravnom postupku (“Narodne novine” br. 47/09),

Zakon o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj(regionalnoj samoupravi) (“Narodne novine” br. 86/08 i 61/11),

Zakon o postupanju s nezakonito izgrađenim zgradama (“Narodne novine” br. 86/12, 143/13),

Zakon o gradnji (“Narodne novine” br. 153/13),

Zakon o prostornom uređenju (“Narodne novine” br. 153/13).

 

Koeficijent složenosti poslova radnog mjesta – viši referent je – 1,738. Plaću službenika čini umnožak koeficijenta složenosti poslova utvrđenog za radno mjesto na koje je raspoređen  i osnovice za izračun plaće , uvećan za 0,5% za svaku godinu  radnog staža.

  1. Opis poslova i zadaća-Viši referent ekonomske struke, 1 izvršitelj/ica

Opis poslova i zadaća radnog mjesta:

  • brine o pravilnom i pravovremenom rasporedu ulazne pošte, te otpremi pismena, akata i dokumentacije  iz djelokruga upravnog odjela;
  • prosljeđuje upute strankama i službenicima upravnog odjela;
  • vodi upisnike akata, te evidenciju riješenih i ne rješenih predmeta;
  • prati rokove u lokacijskim i građevinskim postupcima;
  • vodi brigu o klauzulama konačnosti i pravomoćnosti akata;
  • vodi arhiviranje akata;
  • sudjeluje u svim općim poslovima unutar upravnog odjela;
  • obavlja i druge poslove po nalogu pročelnika i zamjenika pročelnika Upravnog odjela.

 

 

PRAVNI IZVORI ZA PROVJERU ZNANJA :

Statut Grada Zadra („Glasnik Grada Zadra“ br.2/15)

Uredba o uredskom poslovanju (“Narodne novine” br. 7/09)

Zakon o općem upravnom postupku (“Narodne novine” br. 47/09)

Zakon o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj(regionalnoj samoupravi) (“Narodne novine” br. 86/08 i 61/11)

Zakon o lokalnoj i područnoj regionalnoj samoupravi (“Narodne novine” br. 19/13  i  137/15-pročišćeni tekst)

 

Koeficijent složenosti poslova radnog mjesta – viši referent je – 1,738. Plaću službenika čini umnožak koeficijenta složenosti poslova utvrđenog za radno mjesto na koje je raspoređen  i osnovice za izračun plaće , uvećan za 0,5% za svaku godinu  radnog staža.

Za kandidate prijavljene na oglas na sva tri radna mjesta  koji  ispunjavaju formalne uvjete  provest će se testiranje  radi provjere znanja i sposobnosti  putem pisanog testiranja i intervjua.

Za svaki dio provjere kandidatima se dodjeljuje  broj bodova od 1 do 10.

Intervju će biti proveden samo s kandidatima koji su ostvarili najmanje 50 % ukupnog broja bodova na pisanom testiranju. Vrijeme održavanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata (pisano testiranje i intervju)  bit će objavljeno na ovoj web stranici, te na oglasnoj ploči u predvorju Grada Zadra, Narodni trg 1, najmanje pet dana prije održavanja provjere. Prijave na javni natječaj  podnose se neposredno u pisarnici Gradske uprave Grada Zadra na adresi Narodnin trg 1  ili poštom na adresu: Grad Zadar, Narodni trg 1, Upravni odjel za gradsku samoupravu i opće poslove-Odsjek za kadrovske poslove u  roku od 8 dana od dana objave u kod Hrvatskog zavoda za zapošljavanja-područni ured Zadar odnosno do 21.veljače 2017.godine.  O rezultatima oglasa kandidati će biti obaviješteni u zakonskom roku.

Po izvršnosti rješenja o prijmu u službu, kandidatima koji ne budu primljeni putem pošte biti će  vraćena dokumentacija priložena prijavi.

Mole se kandidati da se u prijavi na oglas za sva radna mjesta pozivaju na objavu oglasa  kod Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.

Kandidat može tijekom oglasnog  postupka pisanim putem povući prijavu.

POVJERENSTVA ZA PROVEDBU OGLASA