S radom je započela Služba prometnog redarstva Grada Zadra. Broj telefona putem kojeg građani mogu kontaktirati prometne redare i prijaviti uočene nepravilnosti u prometu je 627 – 701 i br. mob. 099 607 3480 svakim radnim danom uključujući i subotu od 7 do 14 sati i od 14 do 21 sat. Služba prometnog redarstva dežurna je i nedjeljom.
01. lipnja 2015.
Radno vrijeme gradske uprave je klizno u vremenu od 7 do 16 sati. Svi gradski upravni odjeli i službe radit će u navedenom razdoblju svakodnevno uz dnevni odmor od 11:30 do 12:00 sati.
22. listopada 2009.
Od 1. listopada 2009. Grad Zadar posluje pod novim matičnim brojem: 2546558; OIB: 09933651854
U “Narodnim novinama” broj 31/16 dana 08.travnja 2016.godine objavljen je natječaj za prijam u službu vježbenika na određeno vrijeme - 12 mjeseci (1 izvršitelj/ica) u Upravni odjel za financije Grada Zadra.
Tekst natječaja dostupan je ispod ove objave:
JAVNI NATJEČAJ
„za prijam u službu na određeno vrijeme u trajanju od 12 mjeseci - vježbenika srednje stručne spreme u djelokrugu poslova referent za računovodstvo (1 izvršitelj/ica).
U svojstvu vježbenika primaju se osobe sa završenim obrazovanjem određene stručne spreme i struke, bez radnog iskustva na odgovarajućim poslovima ili s radnim iskustvom kraćim od vremena propisanog za vježbenički staž, koji traje 12 mjeseci.
Kandidati koji se prijavljuju na natječaj moraju ispunjavati opće uvjete za prijam u službu propisane u članku 12. stavak 1. ZSN-a: punoljetnost, hrvatsko državljanstvo i zdravstvenu sposobnost za obavljanje poslova radnog mjesta na koje se osoba prima.
Kandidati moraju ispunjavati i posebne uvjete za prijam u službu:
Na natječaj se mogu javiti oba spola. Služba se zasniva na određeno vrijeme u trajanju vježbeničkog staža od 12 mjeseci.
U službu ne može biti primljena osoba za čiji prijam postoje zapreke iz članka 15. i članka 16. ZSN-a (što znači da ; u službu ne može biti primljena osoba protiv koje se vodi kazneni postupak ili koja je pravomoćno osuđena za kazneno djelo, kao ni osoba kojoj je prestala služba u upravnom tijelu lokalne jedinice zbog teške povrede dužnosti u razdoblju od četiri godine od prestanka službe, te kojoj je prestala služba
u upravnom tijelu lokalne jedinice zbog toga što nije zadovoljila na probnom radu u razdoblju od četiri godine od prestanka službe).
Prijavi na natječaj potrebno je priložiti slijedeće:
- životopis,
- dokaz o hrvatskom državljanstvu (preslik važeće osobne iskaznice, putovnice ili
domovnice)
- preslik svjedodžbe kao dokaz o stručnoj spremi
- dokaz o radnom iskustvu- elektronički zapis (u slučaju da je osiguranik podnio zahtjev u elektroničkom obliku preko korisničkih stranica Hrvatskoga zavoda za mirovinsko osiguranje), odnosno potvrdu o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskoga zavoda za mirovinsko osiguranje koju Zavod na osobno traženje osiguranika izdaje na šalterima područnih službi/ureda Hrvatskoga zavoda za mirovinsko osiguranje.
- izvornik uvjerenja da protiv kandidata nije pokrenut istražni ili kazneni postupak
(ne starije od 6 mjeseci).
- vlastoručno potpisanu izjavu da za prijam u službu ne postoje zapreke iz članaka 15. i 16. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi. Prijavi na natječaj prilažu se čitke i pregledne preslike dokumenata. Preslike traženih priloga ne moraju biti ovjerene. Izabrani kandidat dužan je prije donošenja rješenja o prijmu na neodređeno vrijem dostaviti na uvid originalne dokumente. Ako kandidat ostvaruje pravo na prednost pri zapošljavanju prema posebnom zakonu dužan je u prijavi na javni natječaj pozvati se na to pravo i ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.
Urednom prijavom smatra se prijava koja sadrži sve podatke i priloge navedene u javnom natječaju.Uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti dostavlja samo kandidat koji bude izabran.
Osobe koje ne podnesu pravodobne i uredne prijave ili ne ispunjavaju formalne uvjete iz natječaja, ne smatraju se kandidatima prijavljenim na natječaj.”
Za kandidate prijavljene na javni natječaj koji ispunjavaju formalne uvjete provest će se testiranje radi provjere znanja i sposobnosti putem pisanog testiranja i intervjua.
Za svaki dio provjere kandidatima se dodjeljuje broj bodova od 1 do 10.
Intervju će biti proveden samo s kandidatima koji su ostvarili najmanje 50 % ukupnog broja bodova na pisanom testiranju. Vrijeme održavanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata (pisano testiranje i intervju) bit će objavljeno na ovoj web stranici, te na oglasnoj ploči u predvorju Grada Zadra, Narodni trg 1, najmanje pet dana prije održavanja provjere. Ako kandidat ne pristupi provjeri, smatra se da je povukao prijavu na javni natječaj.
Pravni izvori za pripremanje kandidata za provjeru su sljedeći:
- Statut Grada Zadra – pročišćeni tekst (“Glasnik Grada Zadra” br. 2/15)
- Zakon o financiranju jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave(“Narodne novine “ br.117/1993, 92/1994, 69/1997, 33/2000, 73/2000, 127/2000, 59/2001, 107/2001, 117/2001, 150/2002, 147/2003, 132/2006, 26/2007, 73/2008, 25/2012, 147/2014, 100/2015)
- Zakon o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (“Narodne novine” br.86/2008, 61/2011)
- Zakon o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (“Narodne novine “ br.33/2001, 60/2001, 129/2005, 109/2007, 36/2009, 125/2008, 36/2009, 150/2011, 144/2012.)
Za vrijeme vježbeničkog staža vježbeniku pripada osnovna plaća u visini od 85% od najniže osnovne plaće za radno mjesto njegove stručne spreme referent- odnosno koeficijent- 1,305.
Po izvršnosti rješenja o prijmu u službu, kandidatima koji ne budu primljeni putem pošte biti će vraćena dokumentacija priložena prijavi.
Kandidat može tijekom natječajnog postupka pisanim putem povući prijavu.
Rokzapodnošenjeprijava na natječaj istječedana18.travnja 2016.godine.