KLASA: 112-01/15-01/20
URBROJ: 2198/01-4-15-3
Zadar, 01.srpnja 2015.godine
Kod Hrvatskog zavoda za zapošljavanje – područni ured Zadar dana 01.srpnja 2015.godine objavljen je oglas za prijam u službu na radno mjesto viši stručni suradnik I za energetsku učinkovitist (2 izvršitelja/ice) na određeno vrijeme (6 mjeseci) i na radno mjesto administrativnog tajnika (2 izvršitelja/ice) na određeno vrijeme (6 mjeseci) u Upravni odjel za prostorno uređenje i graditeljstvo Grada Zadra zbog obavljanja poslova čiji se opseg privremeno povećao. Rok za podnošenje prijava istječe dana 9.srpnja 2015.godine.
PRAVNI IZVORI ZA PROVJERU ZNANJA ZA RADNO MJESTO VIŠI STRUČNI SURADNIK I ZA ENERGETSKU UČINKOVITOST
- Statut Grada Zadra (“GlasnikGradaZadra” broj 9/09, 28/10 , 3/13, 9/14)
- Zakon o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi ("Narodnenovine" broj 33/01, 60/01-vjerodostojno tumačenje, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09,150/11 , 144/12, 19/13)
- Zakon o općem upravnom postupku(NN 47/09)
- Zakon o energetskoj učinkovitosti(NN 127/14)
Opis poslova i zadaća za radno mjesto – viši stručni suradnik I
- organizira praćenje zahvata i promjena na terenu koje direktno ili indirektno utječu na zaštitu i očuvanje okoliša, o čemu pismeno izvješćuje voditelja odsjeka;
- organizira praćenje stanja okoliša (monitoring) i sudjeluje u izradi registra onečišćivača;
- sudjeluje u izradi planova i odluka iz prostornog uređenja;
- sudjeluje u izradi planova i odluka iz komunalnog gospodarstva;
- vrši koordinaciju poslova s nadležnim županijskim uredom;
- kontaktira i surađuje s nadležnim ministarstvima, agencijama te drugim tijelima;
- sudjeluje u vođenju informacijskog sustava za energetsku učinkovitost;
- obavlja i druge poslove po nalogu pročelnika i zamjenika pročelnika upravnog odjela.
Koeficijent složenosti poslova radnog mjesta – viši stručni suradnik I je – 2,248. Plaću službenika čini umnožak koeficijenta složenosti poslova utvrđenog za radno mjesto na koje je raspoređen i osnovice za izračun plaće , uvećan za 0,5% za svaku godinu radnog staža.
PRAVNI IZVORI ZA PROVJERU ZNANJA ZA RADNO MJESTO ADMINISTRATIVNOG TAJNIKA
- Zakon o općem upravnom postupku(NN 47/09)
- Zakon o komunalnom gospodarstvu(NN 36/95, 70/97, 128/99, 57/00, 129/00, 59/01, 26/03, 82/04, 110/04, 178/04, 38/09, 79/09, 153/09, 49/11, 84/11, 90/11, 144/12, 94/13, 153/13, 147/14, 36/15)
- Zakon o prostornom uređenju(NN 153/13 )
- Zakon o postupanju s nezakonito izgrađenim zgradama (NN 86/12, 143/13 )
Opis poslova i zadaća za radno mjesto –viši administrativni tajnik
-obavlja sve uredske poslove i zadaće;
-obavlja poslove prijepisa i fotokopiranja;
-obavlja i druge poslove po nalogu pročelnika i zamjenika pročelnika upravnog odjela.
Koeficijent složenosti poslova radnog mjesta administrativni tajnik je – 1,295. Plaću službenika čini umnožak koeficijenta složenosti poslova utvrđenog za radno mjesto na koje je raspoređen i osnovice za izračun plaće , uvećan za 0,5% za svaku godinu radnog staža.
Za kandidate prijavljene na oglas za oba radna mjesta, a koji ispunjavaju formalne uvjete provest će se testiranje radi provjere znanja i sposobnosti putem pisanog testiranja i intervjua. Ako kandidat ne pristupi provjeri, smatra se da je povukao prijavu na oglas.
Za svaki dio provjere kandidatima se dodjeljuje broj bodova od 1 do 10.
Intervju će biti proveden samo s kandidatima koji su ostvarili najmanje 50 % ukupnog broja bodova na pisanom testiranju. Vrijeme održavanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata (pisano testiranje i intervju) bit će objavljeno na ovoj web stranici, te na oglasnoj ploči u predvorju Grada Zadra, Narodni trg 1, najmanje pet dana prije održavanja provjere.
Prijave na oglasodnose se neposredno u pisarnici Gradske uprave Grada Zadra ili poštom na adresu: Grad Zadar , Narodni trg 1, Upravni odjel za gradsku samoupravu i opće poslove-Odsjek za kadrovske poslove u roku od 8 dana od dana objave kod Hrvatskog zavoda za zapošljavanje odnosno do 09.srpnja 2015.godine.
O rezultatima oglasa kandidati će biti obaviješteni u zakonskom roku.
Po izvršnosti rješenja o prijmu u službu, kandidatima koji ne budu primljeni putem pošte biti će vraćena dokumentacija priložena prijavi.
Kandidat može tijekom oglasnog postupka pisanim putem povući prijavu.
POVJERENSTVO ZA PROVEDBU OGLASA