S radom je započela Služba prometnog redarstva Grada Zadra. Broj telefona putem kojeg građani mogu kontaktirati prometne redare i prijaviti uočene nepravilnosti u prometu je 627 – 701 i br. mob. 099 607 3480 svakim radnim danom uključujući i subotu od 7 do 14 sati i od 14 do 21 sat. Služba prometnog redarstva dežurna je i nedjeljom.
01. lipnja 2015.
Radno vrijeme gradske uprave je klizno u vremenu od 7 do 16 sati. Svi gradski upravni odjeli i službe radit će u navedenom razdoblju svakodnevno uz dnevni odmor od 11:30 do 12:00 sati.
22. listopada 2009.
Od 1. listopada 2009. Grad Zadar posluje pod novim matičnim brojem: 2546558; OIB: 09933651854
Na temelju članka 53. Odluke o reklamiranju na području Grada Zadra ("Glasnik Grada Zadra", broj 28/10 i 4/11) Gradonačelnik Grada Zadra, r a s p i s u j e
J A V N O N A D M E T A NJ E
za davanje na korištenje javnih površina
za postavu reklamnih panoa na području Grada Zadra
1.Predmet nadmetanja je davanje na korištenje javnih površina za postavljanje reklamnih panoa na području Grada Zadra, i to;
a) za postavu reklamnih panoa do 12 m2 (jumbo-panoi, billboardi i sl.) na javnoj površini, daju se slijedeće lokacije;
Lokacija
Broj komada reklamnih panoa
Broj reklamnih
površina - strana
Obala kneza Branimira
2
dvostrani
Dr. Franje Tuđmana
4
3 dvostrana - 1 jednostrani
Dr. Ante Starčevića
9
7 dvostranih - 2 jednostrana
Hrvatskog sabora
5
dvostrani
Zagrebačka ulica
5
dvostrani
Blaiburških žrtava
2
dvostrani
Vlatka Mačeka
2
dvostrani
Ivana Gundulića
1
dvostrani
Put Biliga
2
dvostrani
Bana Josipa Jelačića
2
dvostrani
Biogradska cesta
2
1 dvostrani - 1 jednostrani
Put Murvice
3
1 dvostrani - 2 jednostrana
Miroslava Krleže
2
jednostrani
Obala kneza Trpimira
4
jednostrani
Zrinsko-Frankopanska ulica
1
jednostrani
UKUPNO
46 komada
79 površina/ 948 m2
b) za postavu osvijetljenih samostojećih reklamnih vitrina (city light) na javnoj površini, daju se slijedeće lokacije;
Lokacija
Broj komada reklamnih panoa
Broj reklamnih
površina - strana
Antuna Gustava Matoša
6
dvostrani
Bana Josipa Jelačića
4
dvostrani
Josipa Jurja Strossmayera
3
dvostrani
Ante Starčevića
10
dvostrani
Put Murvice
1
dvostrani
Zrinsko-Frankopanska ulica
12
dvostrani
Obala kneza Branimira
3
dvostrani
Oko Vrulja
2
dvostrani
UKUPNO
41 komad
82 površine/ 164 m2
c) za postavu osvijetljenih reklamnih vitrina (city light) unutar autobusnih nadstrešnica, daju se slijedeće lokacije;
Lokacija
Broj komada reklamnih panoa
Broj reklamnih
površina - strana
Obala kralja Tomislava
2
dvostrani
Obala kneza Branimira
1
jednostrani
Marka Marulića
1
dvostrani
Bože Peričića
1
dvostrani
Ante Starčevića
3
2 dvostrana – 1 jednostrani
Krešimirova obala
1
dvostrani
Trg kraljice Teute
1
dvostrani
Josipa Jurja Strossmayera
3
1 dvostrani – 2 jednostrana
Antuna Gustava Matoša
4
2 dvostrana – 2 jednostrana
Put Biliga
2
1 dvostrani – 1 jednostrani
Put Bokanjca
1
jednostrani
Uvala Bregdetti
1
dvostrani
Franka Lisice
1
dvostrani
Put Bokanjca
1
dvostrani
UKUPNO
23 komada
38 površina/ 76 m2
2. Na lokacijama koje se daju na korištenje (lokacije a, b i c iz točke 1.), postavljeni reklamni panoi (jumbo-panoi, billboardi i sl.), te reklamne vitrine (city light) u vlasništvu su dosadašnjeg korisnika i nisu predmet ovog nadmetanja.
3. Grad Zadar se obvezuje dodijeliti javnu površinu za postavu reklamnih panoa slobodnu od stvari, u roku od 8 dana od zaključenja ugovora o dodjeli javne površine.
4. Pravo sudjelovanja na javnom nadmetanju imaju pravne i fizičke osobe koje su registrirane za obavljanje djelatnosti promidžbe, reklame i propagande i koje ispune sve uvjete iz Dokumentacije za nadmetanje
5.Dokumentacija za nadmetanje, grafički prikaz lokacija i Obrazac za davanje ponude, može se preuzeti u Upravnom odjelu za komunalne djelatnosti Grada Zadra, Narodni trg 1, soba br. 1, svakog radnog dana od 08,00 – 16,00 sati do isteka roka za podnošenje ponuda.
6.Natjecatelj je obvezan dati jedinstvenu ponudu za sve lokacije koje se daju na korištenje (lokacije a, b i c iz točke 1.)
7. Javne površine iz točke 1. ovog Javnog nadmetanja, dodjeljuju se na rok od 5 godina
8. Dodjeljena javna površina ne smije se davati u podzakup.
9. Početna cijena mjesečne naknade iznosi;
- 20,00 kn/m2 za postavu reklamnih panoa (jumbo-panoi, billboardi i sl.)
- 90,00 kn/m2 za postavu osvijetljenih reklamnih vitrina (city light) unutar autobusnih nadstrešnica
10. Najpovoljniji ponuditelj je sudionik javnog nadmetanja koji uz ispunjenje svih uvjeta iz nadmetanja, ponudi najvišu ukupnu cijenu mjesečne naknade. Ukupnu cijenu čini ponuđeni mjesečni iznos umnožen s brojem reklamnih površina i kvadraturom koje se mogu postaviti na lokacijama koje se daju na korištenje.
11. Za sudjelovanje na javnom nadmetanju, natjecatelji su dužni uplatiti jamčevinu u iznosu od ponuđene ukupne trogodišnje naknade za korištenje, uplatom na žiro račun Proračun Grada Zadra br. 2407000-1852000009, sa svrhom uplate “jamčevina” poziv na br. 26 5738-035-OIB.
- Natjecatelju kojem ne bude dodijeljena javna površina, uplaćena jamčevina će se vratiti, a natjecatelju kojem se dodijeli javna površina, jamčevina će se zadržati i obračunati u naknadu za korištenje.
- Ukoliko natjecatelj odustane od nadmetanja nakon otvaranja ponuda, gubi pravo na povrat jamčevine.
12. Ponuda za sudjelovanje u nadmetanju mora sadržavati:
a)ime i prezime, odnosno naziv, OIB i točnu adresu ponuditelja, te broj žiro računa za povrat jamčevine,
b)izvornik ili ovjerena preslika isprave o upisu u poslovni, sudski (trgovački), strukovni, obrtni ili drugi odgovarajući registar, ne stariji od šest mjeseci od dana objave javnog nadmetanja,
c)ponuđeni iznos cijene mjesečne naknade za korištenje javnih površina izražen u apsolutnom iznosu u kunama koji se obvezno upisuje u Obrazac ponude
d)dokaz o izvršenoj uplati jamčevine
e)jamstvo za uredno ispunjenje ugovora; pismo namjere poslovne banke da će izabranom ponuditelju nakon zaključenja ugovora, izdati bankovnu garanciju, bezuvjetnu i naplativu na prvi poziv na iznos od 500.000,00 kuna sa rokom valjanosti 30 dana nakon prestanka važenja ugovora.
f)reference do sada korištenih javnih površina
g)dokaz o uspješnosti poslovanja (BON-1 i BON-2 odnosno odgovarajuća potvrda banke za pravne osobe te BON-2 (SOL-2) za fizičke osobe, ne stariji od 30 dana od dana objave javnog nadmetanja)
h)dokaz o podmirenim obvezama po svim osnovama prema Gradu Zadru (potvrda Upravnog odjela za finacije Grada Zadra u izvorniku ili ovjerena preslika, ne starija od 30 dana od dana objave javnog nadmetanja)
i)dokaz o podmirenim dospjelim obvezama plaćanja poreza i doprinosa za mirovinsko i zdravstveno osiguranje u Republici Hrvatskoj (potvrda porezne uprave u izvorniku ili ovjerena preslika, ne starija od 30 dana od dana objave javnog nadmetanja)
j)dokaz da ponuditelj ili osoba ovlaštena za zastupanje ponuditelja nije pravomoćno osuđena za kaznena djela protiv gospodarstva u posljednjih pet godina,
k)u slučaju podnošenja zajedničke ponude – izjavu o zajedničkoj ponudi s naznakom nositelja ponude, te navod o solidarnoj odgovornosti svih zajedničkih ponuditelja.
l) potpisani i pečatom ovjereni prijedlog ugovora,
13. Rok za podnošenje ponuda je 15 dana od dana objave u "Zadarskom listu"
14. Ponude se dostavljaju u zatvorenoj omotnici na adresu:
GRAD ZADAR
Povjerenstvo za provedbu javnog nadmetanja
Narodni trg 1, 23 000 ZADAR
s naznakom "NADMETANJE –REKLAMNI PANOI - NE OTVARAJ "
15. Nepotpune i nepravovremeno pristigle ponude neće se razmatrati.
16. Javno otvaranje ponuda izvršit će Povjerenstvo, dana 5. ožujka 2012. godine, u 13,00 sati, u Maloj vijećnici, Narodni trg 1, Zadar.
Otvaranju ponuda mogu biti nazočni ponuditelji ili njihovi ovlašteni predstavnici.
17. Obavijest o odabiru najpovoljnijeg ponuditelja, dostavit će se svim sudionicima javnog nadmetanja, u roku od osam dana od dana izbora.
18. Temeljem odluke o izboru, s odabranim podnositeljem ponude, Gradonačelnik Grada Zadra, sklopit će ugovor o korištenju javnih površina za postavu reklamnih panoa.
19. Grad Zadar zadržava pravo da u skladu sa svojim interesom, ne sklopi ugovor ni sa jednim podnositeljem ponude.